Szállítás


5. Fizetési mód, a fizetési feltételek és a kiszállítás

5.1 A megrendelt termék(ek) ellenértékének kiegyenlítésére négy lehetőség kínálkozik a webáruházban:

♦ személyes átvétel esetén fizetés a helyszínen készpénzben átvételkor  
♦ kiszállítás esetén előreutalás banki átutalással
♦ kiszállítás esetén előrefizetés bankkártyával
♦ kiszállítás esetén utánvéttel történő fizetés

A webáruház vásárlóinak lehetősége van székhelyünkön, 8230 Balatonfüred Magyare köz 4.2 cím alatt nyitvatartási időben, előzetes egyztetést követően személyesen átvenni a megrendelt terméket, ahol az átvételt követően történik meg a fizetés készpénzzel  

Vevőink a megrendelt termékek árát és az esetleges szállítási költségek ellenértékét banki átutalással, előreutalással is kifizethetik webáruházunk számára. A fizetendő összeget a megrendelést követően kérjük bankszámlaszámunkra: 11748007-21088579-00000000 átutalni. Az összeg beérkezését követően a futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek.

Az átutaláshoz szükséges adatokat(megrendelés száma, számlaszám, megrendelt termék adatok) a megrendelés webáruházban történő lezárását követően automatikusan elküldött email visszaigazolás részletesen tartalmazza.

Bankkártyás fizetés esetén vevőink a megrendelt termékek árát bankkártyás fizetéssel, előrefizetéssel is kifizethetik webáruházunk számára. A Divatékszerbolt webáruházban a Barion Payment Zrt.(Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013) fizetési rendszer működik, ahol ezt a fizetési módot választva a vevő automatikusan átkerül a Barion Payment Zrt. fizetési oldalára. A fizetési oldalon a kártyaadatok megadásával elindul a tranzakció. A fizetés eredményéről a rendszer tájékoztatja a vásárlót, a kártyatulajdonost, majd a vásárló visszairányításra kerül a webáruház oldalára.
Az összeg beérkezését követően a futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek.

Utánvéttel történő fizetés esetén a megrendelést követően a házhozszállításkor a futárnak a termékcsomag átvételét követően helyben kell készpénzben kiegyenlíteni a termék árát.

5.2 A webáruházban történő vásárlást követően a megvásárolt termék(ek) átvételére előzetes egyeztetést követően egyrészt személyes átvétel keretében - 8230 Balatonfüred Magyare köz 4.2.- , másrészt futárcéggal történő házhozszállítás igénybevételével van lehetőség. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a felek eltérő megállapodásának hiányában a Szolgáltató a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb 14 napon belül köteles a vevő rendelkezésére bocsátani a megvásárolt terméket. 

 5.3 A megrendelt termék(ek) átvételére házhozszállítás esetén futárcéggel történő kiszállítás keretében van lehetőség. A kiszállítás várható idejéről telefonon vagy emailben előzetes értesítést küldünk a vásárlóink számára.

5.4. A megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását a HKBM Carsol Kft. megbízásából a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futár cég végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.

5.5 A webáruházban megvásárolható termékeinket csak belföldi, magyarországi szállítási címekre tudjuk kiszállítani normál és utánvételes konstrukcióban.

5,6 A webáruházban megvásárolható termékeinket védő csomagolásban futárszolgálattal szállítjuk a megrendelőinknek. Termékcsomagjainkat a bruttó 30,000 Forintot meghaladó vásárlás esetén egységesen költségmentesen szállítjuk ki a vásárlóink által megadott szállítási címre. 30,000 Forintos vásárlás alatt a 1,524 Forint szállítási költséget számolunk fel. Ezen kiszállítási költség az esetleges utánvétel költségét is tartalmaza.

5.7 A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámot megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést és telefonos kapcsolatfelvételt kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Fontos! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés(hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A csomagban megtalálja a számlát, a használati útmutatót, a garanciális feltételeket és szerződési feltételeink nyomtatott verzióját, amely tartalmazza az ügylettel kapcsolatos adatokat, információkat.

5.8 A szállítást végző futárcég honlapja a https://gls-group.eu/HU/hu/home internetcímen található meg. A futárcég szállítási feltételeit a https://gls-group.eu/HU/hu/home weboldalon található vonatkozó Általános szerződési feltételek linkre kattintva éri el és ugyanitt találhatóak az ügyfélszolgálat elérhetőségei is.

5.9 Szállítással kapcsolatos kérdések esetén a info@premiumfashion.hu email címen vagy a (+36) 30 568 1893 telefonszámon a webáruház üzemeltetőjének kollégájához lehet fordulni munkaidőben




Árkalkuláció és Foglalás