Under Armour


Az Under Armour márkát Kevin Plank egykori amerikai focista alkotta meg 1996-ban. Olyan találmánnyal állt elő, hogy az erősen izzadó amerikai focistáknak nem kellett meccsenként többször lecserélniük polójukat.A profi játékosok értékelték az új megoldást, és a ruhadarab híre előbb szóbeszéd, majd jó érzékű filmes termékelhelyezés útján terjedt. A siker gyorsan jött: indulása után néhány évvel az Under Armour hivatalos beszállítója lett több csúcsligás csapatnak is. Amikor az amerikai foci irányából berobbant márka kínálatát női termékekkel is szélesítette a cég.

1997-ben az Under Armour bemutatta a mostanra már méltán híressé vált Cold Gear anyagát is, amely szintén könnyű, szárazon tart és képes a sportoló testhőmérsékletét megőrizni bármilyen hidegben. Ezután következett az AllSeasonGear  technológia kifejlesztése, mely a szélsőségektől mentes állandó középhőmérsékleti viszonyok között  biztosítja a fenti tulajdonságokat, vagyis optimális hőmérsékleten és tökéletesen szárazon tartja a testet, az Under Armour-t megvette az NFL, így lassan hírnévre tett szert.

1998 év végére az Under Armour kinőtte a nagymama pincéjét és egy új helyre költözött Baltimore-ba, ahol azóta is megtalálható a cég központja és raktára. A márka akkor ért el nagy áttörést, amikor különböző filmekben megjelentek a cég stilizált UA logójával ellátott ruhák, amelyeket többnyire a főszereplők viseltek. A filmek miatt elért hírnév után Plank az újságokban is hirdetni kezdte vállalatát. Hamarosan a cég lett az XFL amerikai futball-szövetség hivatalos ruhaszolgáltatója. Ezután az Under Armour még több sportolót támogatott, olyan nagy nevek is a cég ruháját viselték, mint például Kevin Durant.

 

 




Árkalkuláció és Foglalás