Prada Linea Rossa PS 56 RS

-30%

Prada Linea Rossa PS 56 RS

Gyártó: Prada

Márka: Prada

A keret színe: Grey

Keret típus: Square

Lencse színe: Zöld

Keret típusa: Teljes keret

Anyag: Fém

Nem: Férfi

Keret színe: Szürke

Polarizált: Nem

Lencse gyári színe: Green Mirror


Cikkszám: ps56rs tig4j2


47990 33593 / db
Méret:
Szín:
Mennyiség:

Prada

Prada, S.p.A.  olasz divatház elsősorban luxus színvonalú ruhákat, bőrből készült kiegészítőket, cipőket és táskákat tervez és gyárt. Az egyik legbefolyásosabb divatmárka, melynek drága, jó minőségű termékei sokak számára státusszimbólumot jelentenek.

Fratelli Prada nevű bőrárú üzletet Mario Prada alapította 1913-ban Milánóban. Saját készítésű bőrműves termékein kívül Angliából importált utazóládákat és kézitáskákat is forgalmazott. Mario Prada a család nőtagjait a bolt közelébe sem engedte. Ironikus módon halálát követően az ötvenes évektől kezdve évtizedekig mégis nők irányították a divatházat, mivel Mario fiát, Albertót nem érdekelte az üzlet és annak vezetését feleségére bízta, akitől lányuk, Miuccia Prada vette át a stafétabotot. Miuccia Prada 1977-ben találkozott későbbi férjével, Patrizio Bertellivel, aki 17 éves kora óta vezette saját bőráru üzletét, és aki a találkozást követően csatlakozott a Prada céghez. Bertelli javaslata volt, hogy ne importáljanak több angol terméket, és hogy modernizálják a cég saját készítésű, ódivatú táskáit és bőröndjeit. A megújult Prada első sikerterméke egy vízhatlan hátizsák volt, amit a Miuccia Prada 1979-ben tervezett abból az erős, fekete nejlonból, amivel nagyapja az utazóládákat borította. A siker nem volt azonnali, mivel a táskák drágák voltak, a Prada márkanevet pedig egyáltalán nem reklámozták.

1983-ban A Prada megnyitotta második üzletét Milánóban, két évvel később pedig piacra dobott egy egyszerű, modern, fekete nejlon táskát, ami azonnal slágertermék lett. Ugyanebben az évben a divatház Firenzében is megjelent, valamint külföldön is terjeszkedni kezdett, üzletekkel Párizsban, Madridban és New Yorkban. 1989-ben debütált a divatház első készruha-kollekciója, melynek luxusminőségű anyagokból készült, egyszerű vonalú, alapszínekből tervezett darabjaival a Prada betört a divat élmezőnyébe. Az 1990-es években a Prada lett az egyik legnagyobb név a divat világában.  1992-ben az addigra több mint 30 millió dollár éves bevételt hozó divatház piacra dobta a Miu Miu ruhamárkát. A fiatalos, szintetikus anyagokat használó vonal Miuccia becenevéről kapta a nevét. A kilencvenes évek közepére megjelent a divatház első férfiaknak szánt készruha-kollekciója is, és Prada Sport néven 1997-ben sportruhák is bekerültek a ház termékei közé.

Árkalkuláció és Foglalás