GYIK
Méretprobléma esetén ki lehet cserélni a terméket?
Igen, természetesen, 14 nap áll rendelkezésre a cserére. A csere és visszaküldés folyamatáról az ÁSZF 6. menüpontjában található bővebb információ.
Van visszavásárlási garancia?
Igen, természetesen, 14 napig indok nélkül elállhat a vásárlástól. Ez esetben a vásárlási összeget egy Ön által megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza. A csomag visszajuttatásának költsége Önt terheli. Kérjük vegye figyelembe, hogy a terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában tudjuk visszavenni. Bővebben az ÁSZF 6. menüpontjában tájékozódhat.
Mi történik, ha a rendelés leadása után elállna a vásárlástól, vagy mósosítani szeretné rendelését?
Ez esetben kérjük írjon egy e-mailt az info@premiumfashion.hu e-mail címre!
Mi történik, ha nem veszem át a megrendelt csomagot?
Amennyiben a csomagot nem veszi át, úgy sajnos nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni Öntől, csak előre utalással tud fizetni.
Van lehetőség a futárnál is fizetni?
Igen természetesen, ehhez kérjük válassza az utánvétes fizetést, a szállítási módokról bővebben az ÁSZF 5. menüpontjában tájékozodhat.
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítás az egész ország területére 1990ft, 30000ft feletti rendelés esetén ingyenes.
Tudnak segíteni abban, hogy milyen méretet válasszak?
Igen, természetesen. Kérjük írjon e-mailt az info@premiumfashion.hu e-mail címre!
Elrontottam a méretet, darabszámot, stb. Mit tehetek?
Kérjük írjon emailt az info@premiumfashion.hu email címre.
A termékek ára tartalmazza az ÁFA-t?
A termékek ára Forintban értendő és tartalmazzák a 27% ÁFA-t.