Tory Burch


Tory Burch egy olyan amerikai életmód-márka, amely a Tory Burch elnökének, vezérigazgatójának és tervezőjének személyes stílusát és érzékenységét testesíti meg. A színes, nyomtatott és eklektikus részletekről ismert kollekció tartalmazza a késztermékeket, cipőket, kézitáskákat, kiegészítőket, szépségápolási termékeket, lakberendezési termékeket és órákat is. A céget 2004-ben alapította Tory Burch, egy kis butikkal indult el a Manhattan Nolita szomszédságában. 

 

A Tory Burch mára egy több mint 150 butikkal rendelkező globális vállalkozás, a márka több mint 3000 szaküzletben van jelen. 2004-ben elindult Toryburch.com webshop is amely a cég legnagyobb boltja. Tory Burch 2009-ben szemüvegekkel is bővítette termékkörét, a Luxottica-val társulva, az Estée Lauder 2013-ban közös illatszer és kozmetikum kollekcióval jött ki, valamint 2014-ben a Fossil-lal is társult karórák gyártására.

 

A Tory Burch márka nagyon elismert, a divatipar számos díját, kitüntetését nyerte el. A társadalmi felelősségvállalás szerves része a vállalatnak. 2009-ben a Tory Burch Alapítvány elindította a női vállalkozók és családjaik gazdasági támogatását az USA-ban. A kölcsönzés, a mentorálás és a vállalkozói képzés révén az alapítvány a női tulajdonú kisvállalkozások sikeréhez és fenntarthatóságához szervesen hozzájárul.




Árkalkuláció és Foglalás