UGG
Az UGG márkanév az angol csúnya, azaz “ugly” melléknévből származik, mely ezen csizmák különlegességét hivatott mutatni. 1978-ban Brian Smith megérkezett Dél-Kaliforniába, egy csomag báránybőr csizmával. Brian biztos volt benne, hogy ehhez az életstílushoz illene az ő márkája. Éppen ezért elkezdte árusítani az akkor már UGG-nak nevezett cipőket. Az 1980-as évek közepére az UGG márka a megtestesítője volt ennek a kaliforniai életstílusnak, és az embereknek. Az UGG a sportos, relaxált, aktív életstílust jelképezte. A 90-es évek végére már a sztárok, hírességek és a divat világa is felfigyelt a csizmákra. 2000-re a tengerparti szerelemből a laza, hétköznapi stílus védjegyévé vállt.
A luxus és a stílus jelképévé válltak az UGG csizmák. A márka már a Vogue oldalain is reklámozott. A sztárok körében is nagy volt az őrület, mindenki hordta, és mindenki imádta. Az UGG ekkoriban mindenkinek egy must-have darab volt. UGG-okat láthattunk divatfotózásokon, reklámokban, sorozatokban. Ha valami bejön New York-ba, azt a világ többi része hamarosan követi. Így volt ez az UGG csizmákkal is, a 2000-es évek közepére már ezekeben sétáltak az emberek Londontól Párizsig.